عهد بسته ام
سروده های عاشقانه
(اشعار, متن, دوبیتی, خاطره, داستان,پیام و عکس های عاشقانه)
جمعه 29 مهر 1390برچسب:, :: :: نويسنده : رومینا زاهد

 

تا چشمانت را دیدم دلم لرزید

 تا تو را دیدم دیگر چشمهای جز تو کسی را ندید

تا چشمانت را دیدم دلم لرزید

 تا تو را دیدم دیگر چشمهای جز تو کسی را ندید

 پرنده ی تنها از قفس دلم پرید

 قلبم صدای تپشهای قلبت را شنید ، سرنوشت لبخندی زد و گفت شما عاشقید.

 قلبم دوباره به لرزه افتاد ، قناری عشق ، ترانه عاشقی را سر داد.

 شعرهایم بوی تو را میداد ، خسته نمیشدم هیچگاه از لحظه دیدار.

 با این قلب و دلت عهدی بستم به نام عشقت.

 چشمهایم خیره به چشمت ، دستم درون دستت ، به خدا همیشه وفادار میمانم به عشقت.

 این خزان با تو بهاری شده ، دلم برایت تنگ شده ، در کنار تو بودن تنها آرزویم شده ، نامت ورد زبانم شده ، عشق تو بهانه ای برای بودنم شده ، رفتنت کابوس هر شبم شده .

 خلاصه اینکه اگر باشی ، من زنده ام ، اگر نباشی به خدا میمیرم.

 قلبم میشنود صدای تپشهای قلبت را ، قلبم زنده است ، با همین صدا ، با همین نوای آشنا.

 با قلبت عهد بستم که همیشه عاشقت بمانم ، هیچگاه جز نام تو ، اسم کسی دیگر را بر زبان نیاورم ، تو اولین و آخرین عشق منی ، عهد بسته ام هیچگاه بهانه نیاورم  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



bahar22

كد پرواز پرندگان

كد عكس تصادفی

.

.





تعبیر خواب آنلاین

فال امروز